donderdag 22 maart 2012

Wie was er jarig?

21 maart was ik zoals elk jaar weer jarig. De dag van tevoren heb ik  met familie een heel klein feestje gehouden. Op mijn verjaardag zelf wilde ik lekker met ons 'gezinnetje' thuis relax vieren. 's Middags ging ineens de deurbel en werd ik verrast met een grote doos. De letters babycat op de doos gaven me al een hint naar de afzender. Aytekin's fokker en tevens een vriendin van mij heeft namelijk weer kittens in huis. Vijf katten zaten als een stel hongerige gieren bij een prooi naast de doos die vakkundig geopend werd.

Wat kwam daar uit?
Een kattenslinger! Deze wilde ik graag hebben sinds ik die bij Mirjam (de vriendin) zag hangen. Nu had ze voor mij een slinger gemaakt in de kleuren van mijn mandje en showset. Jinx vond het al meteen een succes en kroop half op het bovenste kussen toen ik de slinger omhoog hield. Ondertussen vielen er ook nog enkele heerlijke stinkspeeltjes uit. Op zo'n moment vraag ik me wel af:
Wie is er nou eigenlijk jarig?

Ik hoop dat schoonpa snel op bezoek kan komen en de slinger komt ophangen. In de tussentijd ga ik de perfecte hangplek zoeken.

1 opmerking: