dinsdag 6 maart 2012

bezint eer ge begint

Toen ik aan katten begon wist ik dat ze spullen konden slopen. Ik heb toen ook geen dure banken en gordijnen gekocht. Op mijn nepleren eetkamerstoelen en echt leren relaxstoel na was alles mooi in tact gebleven. Tot de komst van mijn laatste kat: Aytekin.
Hij is nogal een verwend nest. Bij gebrek aan aandacht knaagt hij op draadjes. Ik heb al van alles geprobeerd om hem dit af te leren van negeren tot aan (heel slecht) hem nat spuiten.
Tientallen draadjes zijn gesneuveld. Je komt er dan ook pas achter hoe vaak je de oplader vergeet op te ruimen.
Sinds hij in de puberteit is heeft hij nog een leuk spelletje lichtjes pakken. Als de lampen in huis aan gaan en hij verveelt zich begint het. Hij gaat in de grote hanglamp hangen of klimt in de gordijnen zodat hij in de staande lamp kan kijken. Geen idee wat daar nou leuk aan is.

Maandagmorgen was mijn gsm kabel de dupe. Ik werd namelijk te laat wakker *zucht*
Heerlijke beesten die katten, maar bezint eer ge eraan begint!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten