woensdag 12 september 2012

Stank voor dank

Mijn lieve Rata is al 2 jaar. Toch zie ik nog steeds het kleine mannetje wat ik ruim 2 jaar geleden in Almere ging ophalen. Die kitten die onwijs graag op mijn schoot in slaap viel en niet van mijn zijde wilde wijken.



Tijden veranderen. Kleine kittens worden groot. Net als bij kinderen volgde er een fase waarop Rataplan zich te groot voelde voor kusjes en knuffels. Hij werd een grote stoere puber. Lang zat ik te smachten op de dag dat hij weer op mijn schoot zou kruipen om daar lekker in slaap te vallen.

Sinds een tijdje komt hij wel weer enorm veel knuffelen en soms zelfs 2 tellen op de schoot liggen.
Vandaag brak de dag aan. Rata ging uitgebreid op schoot liggen!!!!

Helaas de verkeerde schoot. Die van zijn baas.
Dank je Rata! Wie is degene die elke dag jullie vieze bakken uitschept? Wie geeft jullie eten? Wie ververst jullie water? Wie koopt zich ziek aan spullen voor jullie? Wie speelt het meest met jullie? Wie verzorgd jullie als jullie ziek zijn? Tsja, blijkbaar doe ik al zoveel dat Rata het schootliggen, maar tot baasje zijn taken rekent.Kan vrouwtje ondertussen de bakken doen of al wat eten klaarzetten.

1 opmerking: